2010. június 26., szombat

8.fejezet


Ahogy egyre közeledtünk Scott és az ismeretlen lány felé, volt időm szemügyre venni. Szőke volt, akárcsak Scott, a szeme barna volt, nagyon sötét barna. Talán testvérek. Mondjuk nem hiszem, hogy a húgával kézen fogva üldögélne. Miért is hittem, hogy van egy szemernyi esélyem is Scott-nál?? De akkor miért volt velem annyira kedves?? A többi fiú az osztályban még a nevemet se tudja. Ahogy Zoey-ét sem.
- Sziasztok.- köszöntek egyszerre.
- Sziasztok.- köszöntem vissza, de csak udvariasságból.
- Susie! Bemutatom a barátnőmet, Agnes-t.- egy szemrehányó pillantást vetettem rá, majd kezet fogtunk, és ennyi volt a nagy megismerkedés.- Gondolom tudod miért hívtalak ide.
- Azért, hogy bemutasd a barátnődet?
- Nem!! Hogy megmutassam őket.
- Kiket?- értetlenkedtem.
- Hát a démonokat. Na gyere.
Megfogta a kezem, és húzott egyre beljebb az erdőbe. Gyors léptekkel ment, látszott, hogy már ismeri az erdőt. Én csak bukdácsoltam mögötte. Egy gyönyörű fás helyre érkeztünk. Egy barlang volt a közepén. Jól bele illett a tájba, hisz bokrok és fák koszorújában virított.
- Íme a pokolkapuja.
Pár perc múlva démonok seregei jöttek fel az alvilágból. Kívülről átlag embereknek tűntek, de ha jobban megnéztük őket látszott, hogy nem mindennapiak. Nekik nem vörös volt a szemük, mint a vámpíroknak, hanem sárga, piros erekkel hálózva. Elég piszkosak is voltak. Scott-tal csak néztünk, milyen sokan jönnek. Egy mégis kitűnt a sok közül. "Lovon" ült, ha azt az óriási kutyát lónak lehet nevezni. Tiszta volt. Rövid gesztenyebarna haja is ápoltnak tűnt.
- Ott a démonok vezetője. Doyle...valami. Tőle jobb ha félsz! Akármilyen rendezettnek, és rendesnek tűnik ő a legveszedelmesebb mind közül. Most már gyerünk, mielőtt észre vesznek.
Átvágtunk a bozóton, és bementünk a házba.
- Tudnod kell valamit erről a házról. 100 százalékig véd mindenféle erőtől. -a következőt már csak odasúgta.- Aaron előző barátnője, aki boszorkány volt, ő rakta rá ezt a védő falat a házra. Utána rossz vége lett, ugyanis Aaron...- ijedten néztem Scott-ra.- Nyugi téged nem bántana.
- Még jó!
Megfordult majd oda lépett Aaron-hoz.
- Közölnünk kell a Sötét Renddel a démonok érkezését!
- Mi az a Sötét Rend??- álltam be kettejük közé.
- Egy csomó vénember olcsó maskarákba öltözve.- tette ízléstelen megjegyzését Aaron.
- Ööömm...hát...Ők a vezetőink. Minden misztikus lény vezetője, aki a Földön él. Úgy mint a Mennyországban Isten az angyalok vezetője. Az pokolban, pedig Hadész a nagyfőnök. Nem tudom, hogy ki az emberek vezetője, szóval erről nem tudok mit mondani. Azt, hogy jönnek a démonok egy háborúnak is lehet tekinteni. Háború az alvilág és a földiek között.
- Az embereknek nincs vezetőjük. Mármint csak az országoknak. Hol van ez a Sötét Rend?
- Párizsban. Nem tudhatom, hisz én sosem voltam ember.
- Az messze van! Hogy fogtok odaérni?
- Aaron és Agnes már elindultak. Szerintem már oda is értek.
- De hogyan??
- Hahó! Agnes egy boszorkány!
Kopogtak az ajtón.
- Ki az?- szólt Scott, majd átváltozott. Szeme vörös lett, szeme körül feketévé változott fehér bőre. Kinyitotta az ajtót. Három vérszomjas farkas meredt rá. Nekik akart ugrani, de a farkasok még időben átváltoztak.
- Békével jöttünk!- szólt a tetkós.- Össze kell fognunk, hogy túléljük ezt a hónapot.
Scott újra kék szemű lett.
- A nevem Seth. A farkas klán vezetője. Ő itt Dan.- mutatott a mellette álló hosszú, szőke hajú srácra.- Ő pedig Barney.- ő barna hajú volt, talán a leghelyesebb hármuk közül.- Szeretnénk szövetséget kötni veled és a testvéreddel.
- Rendben! De csak erre a hónapra!
Bólintott.
- Ki ez a lány? Dan nem látta, hogy itt van.
- Ő az egyik barátom.
- De hiszen ő ember.
- Tudom. Bízhattok benne!
- Üdvözöllek, Susie!- nyújtotta felém izmos karját.
Honnan tudja a nevem?
- Nyugalom! Dan mondta. Előrelátó. Tudta, hogy mondani fogod a neved.
- Jönnek! Egy vámpír, egy boszi és egy lány.- szólt oda Dan Seth-nek.
- Ők velünk vannak.
- Mond nekik a szövetséget! Mi elmegyünk.
Farkassá változtak és eltűntek a sűrű bokrokban. Két perccel később megjelent Aaron, Agnes és Zoey. Zoey?? Hogy kerül ő ide?
- Hogy kerülsz ide, Zoey?
- Úgy, ahogy te.- gorombáskodott. Ezt már megszoktam Zoey-tól, hisz mindig ilyen.
- Itt voltak a kóbor kutyák. Szövetségbe léptünk. De csak addig, amíg itt vannak a démonok.- mondta Scott az érkezőknek.
- Mi? Szövetség?? Én nem szövetkezek állatokkal!
- Fogd be Aaron! Kell az együtt működés! Szükségünk van a segítségre, hogy sikerüljön legyőzni őket!
- Susie! Aludhatnék ma este nálatok? Holnap nincs iskola.- nézett rám Zoey. Próbált kiskutya szemekkel nézni, ami természetesen nem jött össze neki.
- Persze. Van hely!
- Akkor gyerünk! Már késő van!
- Haza viszlek titeket!- kapott fel Aaron.- Zoey gyere a hátamra.
Rámászott a hátára és már száguldottunk is. Be kellett csuknom a szemem, hogy ne fújja ki a szél. Könnyező szemmel támolyogtam az ajtóig, miután lerakott.
- Kösz, Aaron!- biccentett.- Gyere Zoey. Megmutatom a szobádat.
Bementünk a házba. Felkapcsoltam a villanyt és látom, hogy Dave ott fekszik a földön. Jól sikerült rám ijesztenie, de mikor felkapcsoltam a villanyt, abban a pillanatban felpattant.
- Csak elaludtam.
- Zoey itt alszik nálunk ma este.
- Oké. Jóéjt!
- Jóéjt!
Mary szobájába vittem Zoey-t. Ledőlt az ágyra. Átmentem a szemközti szobába, ami az enyém volt. Befészkeltem magam a paplanomba. Nem gondoltam semmire, csak lehunytam a szemem. Aludtam, mint a bunda...Egészen egy addig, amíg meg nem hallottam Zoey sikolyát. Átrohantam hozzá, de nem láttam senkit. Zoey ott feszengett az ágyban hangos sikolyokat hallatva.
- Zoey!- megbökdöstem a vállát. Abba hagyta a sikítás és a rángatózást is. Nem ébred fel.- Zoey.- szóltam még egyszer. Felhorkant.
- Borzasztó álmom volt!- zihálta.

6 megjegyzés:

  1. Na ez tényleg hosszú fejezet lett! :D Grat :)
    Jól ki van dolgozva és izgalmas, mert nekem fogalmam sincs hogy Zoey minek van ott xD Te is tudod hogy kell befejezni xD Hogy aggódjak xD
    (L) Aaron (L) De Agnes hogy barátnőja Scott-nak?

    VálaszTörlés
  2. Köszii.:D
    Próbáltam jól megcsinálni.:P xD
    Jah.(L)
    Hát járnak.:\

    VálaszTörlés
  3. Szija!
    Jó lett ez a feji is :)
    És jó hosszú, jah és izgalmas is:D
    Áhh ez az Agnes :@
    Pedig már azt hittem lesz vmi Scott és Susie között.
    Zoey??

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Köszii.:D
    Mégsem.:\ :(
    máshogy alakulnak majd a dolgok. xD :)
    Zoey.:)

    VálaszTörlés
  5. Szia!!
    Nagyon jó lett!!
    Ki a f*szt érdekel Scott és Susie he.xĐ
    Majd összejön Aaron-nal.(L)(L)
    Várom a kövit!!

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Köszönöm!:)
    Áhh...ez nagy volt.xD
    Majd meglátod...ki tudja h nem jön-e egy titokzatos idegen akibe beleszeret Susie...Am nem tom h így lesz-e. Nem szoktam előre megtervezni.xD

    VálaszTörlés