2010. június 3., csütörtök

1.fejezet - Nagy utazás



Már jó ideje úton vagyunk Pomona felé. Pomona egy igen kis város Los Angeles közelében. A busz nagyon lassan halad. Nem nagyon volt más arra, mint házak tucatjai. Még jó, hogy Dave itt van nekem. Ja, és az ideiglenes gyámunk Mary! Kár, hogy Dave-nek még nincs munkája. Vállalhatná a gyámságot. Igaz már én is 18 vagyok, de még tanuló.

- Utolsó megálló szálljon le mindenki! -szólt ránk a busz sofőr, ugyanis már csak mi maradtunk fent.

Leszálltunk. Természetesen Mary már ott várt.

- Sziasztok! Örülök, hogy látlak titeket! Milyen volt az út? -már kezdte is a szokásos kérdezősködést.


- Szia Mary! Dög unalmas. - Mindig is bírtam Mary-t.Tök kedves lány.


- Mint mindig. Na, gyertek megmutatom hol fogtok lakni.


Beszálltunk a kék Suzuki-ba és elindultunk befelé a városba. Kihalt utcák, romos házak, idegenek. Ezek voltak a találó szavak erre a helyre. Talán a Mary-é volt a legszebb ház a környéken. Ahogy beléptünk az ajtón egy hosszú folyosó tárult elénk.Bevezetett minket egy apró kétágyas szobába. Nem volt más ott bent csupán két ágy, egy asztal és egy szekrény.


- Remélem elég lesz nektek egy szekrény.


- Majd megküzdünk érte.- mosolygott Dave. Mindannyian elkezdtünk nevetni.


- Na, én megyek lezuhanyzom.- jelentette ki a bátyám és az ajtó felé vette az irány.


- Mi addig elbeszélgetünk.- nem nagyon akartam beszélgetni, de azért belementem.


- Hány éves a bátyád?


- 21.


- Tudod, hogy ölték meg a szüleidet?- rendes vallatás.


- Tudom.


- Akkor nagy veszélyben vagy!


- Miért?- talán meg fognak keresni, vagy mi?


- Megyek meg csinálom a vacsit.


Miért nem válaszolt? Utána mentem, hogy megkérdezzem, hogy miért. A konyhában már meg volt terítve az asztal, és már készült is a rántotta, amit vacsinak szánt.


- Miért nem válaszoltál?


- Jó, hogy kijöttél! Segítenél kiszedni?- direkt tereli a szót. Kiszedtem a kaját és hívtam Dave-t. Megettünk az összeset.


- Mentek lefeküdni?- ennyire le akar rázni?


- Aha. Gyere Susie.


Bebújtam az ágyba és kibontottam eddig összekötött hajam. Csak arra tudtam gondolni, amit Mary mondott. Egészen addig, amíg el nem aludtam.

6 megjegyzés:

  1. Jó lett, csak kicsit rövid és helyesírási hibák xĐ Ere figyelj!
    Biztosan alakulni fogsz még, bár most ezt kicsit gyorsra vetted. Nem is mindig értettem hogy most mi van, mert egyik cselekmény után kaptunk vagy kettőt, de semmi baj, kezdésnek nem rossz :)

    VálaszTörlés
  2. kösszii.
    tudom.
    hát jah.xD
    majd alakul.
    csak még ez az első.xD

    VálaszTörlés
  3. Szia!!
    Csak azt tudom leírni, amit Amy... szóval...:D:D Majd legközelebb én olvasom el hamarabb.:D
    Várom a kövit!
    Nálam meg olvass.:D:D

    VálaszTörlés